SABEM QUE ALGUNES VEGADES SORGEIXEN IMPREVISTOS QUE FAN QUE NO ES PUGUI ANAR DE VIATGE, HO ENTENEM I SOM ELS PRIMERS QUE INTENTEM FER TOT EL POSSIBLE PER TORNAR TOTS ELS DINERS, PERÒ NO SEMPRE ES POT, JA QUE ALGUNS PROVEÏDORS ENS APLIQUEN DESPESES DE CANCEL.LACIÓ QUE NOSALTRES MALHAURADAMENT HAUREM DE REPERCUTIR.

 

TRACTAREM CADA GRUP DE FORMA PERSONALITZADA, PERQUÈ CADA DESTÍ I CADA PROVEÏDOR TÉ LES SEVES PRÒPIES POLÍTIQUES DE CANCEL.LACIÓ. 

 

ENS AGRADARIA QUE ENTENGUESSIN QUE DARRERA DE CADA VIATGE I DE CADA GRUP, HI HA MOLTES HORES DE GESTIÓ (VIATGES QUE FEM PER VISITAR ELS PROVEÏDORS, ELS HOTELS, CONÈIXER ELS DESTINS I COMPROVAR INFORMACIONS, COMPROVAR QUE TOT ESTIGUI I FUNCIONI CORRECTAMENT I COM PREVIST). ÉS PER AQUEST MOTIU, QUE EN CAS DE CANCEL.LACIÓ, COBRAREM UN MÍNIM DE 20€ PER PERSONA DE DESPESES DE GESTIÓ.

 

TAMBÉ ENS AGRADARIA QUE ENTENGUÉSSIU QUE EN CAS QUE HÀGIM DE REEMBORSAR ELS IMPORTS ABONATS, ESTAREM SUBJECTES A QUE ELS NOSTRES PROVEÏDORS ENS HO REEMBORSIN PRIMER A NOSALTRES. 

 

EL NOSTRE COMPROMÍS ÉS ESTAR AL COSTAT DEL CLIENT I AJUDAR-LO EN TOT EL QUÈ ESTIGUI A LES NOSTRES MANS. DISPOSEM D´UN AMPLI VENTALL D´ASSEGURANCES D´ASSISTÈNCIA I DE CANCEL.LACIÓ, PREGUNTEU-NOS.

 

ALTRES CONDICIONS A TENIR EN COMPTE:

 

ECOTAXA

 

L'ecotaxa és una taxa turística de govern autonòmic emprada com a font de finançament destinat a la preservació de l'entorn. En el preu dels nostres serveis no està inclosa l'ecotaxa, ja que el pagament de la mateixa s'exigeix als hotels, variant l'import d'una a una altra zona, en funció dels dies d'estada i de el tipus d'allotjament.

 

RÈGIM ALIMENTARI

 

Les begudes NO estan incloses en les M.P i P.C. excepte indicació expressa. Al T.I. els preus no inclouen begudes de marques Premium (reserves, etc.), excepte quan s'indiqui el contrari. La majoria d'hotels considera la MP com esmorzar i sopar, no admetent canvi de sopar per dinar. El nombre de pensions completes / mitges pensions serà el mateix de les nits d'hotel contractades, sense serveis addicionals. 

 

EQUIPATGES

 

L'agència organitzadora no està obligada a respondre a la pèrdua, robatori o dany de l'equipatge que el mateix pogués patir durant el viatge per qualsevol causa, inclosa la manipulació de trasllats hotel / aeroport o viceversa quan existeixin. Es recomana als usuaris que estiguin presents en totes les manipulacions de càrrega i descàrrega dels equipatges. Pel que fa a el transport aeri, ferroviari, marítim o fluvial d'equipatge són d'aplicació les condicions establertes per les companyies portadores, sent el bitllet de passatge el document que vincula les citades companyies i a l'passatger. En el supòsit de patir algun dany, demora en el lliurament o pèrdua, el consumidor haurà de presentar en l'acte l'oportuna reclamació a la companyia de transports.

 

DOCUMENTACIÓ OFICIAL D'IDENTITAT

 

Tots els usuaris, sense excepció, hauran de portar en regla la seva documentació personal corresponent, sigui el passaport o el D.N.I. Seran per compte de client l'obtenció de l'passaport o qualsevol altre requisit exigit. Els ciutadans d'altres nacionalitats hauran de consultar amb les representacions consulars o organismes competents els requisits d'entrada a cada país. En cas de ser rebutjada per alguna autoritat la documentació o sigui denegada l'entrada al país per no complir els requisits que s'exigeixen o per no posseir la mateixa, viatgesfidecurs.com no seran responsables de les despeses addicionals ni faran devolució de l'preu de el viatge. Els menors de 18 anys han de portar un permís escrit i signat pels seus pares / mares o tutors, en previsió que el mateix pugui ser sol·licitat per qualsevol autoritat, a més d'altres documents si cal (ex .: visat).

 

DOCUMENTACIÓ DEL PASSATGER

 

En cas de pèrdua de documentació de el viatge (bons d'hotel, bitllets aeris, bons de circuits, etc.) per part de client que ocasioni pèrdua de serveis, viatgesfidecurs.com no es faran càrrec de les despeses ocasionades per una nova reserva i emissió, ni de la devolució dels extraviats.

 

ROBATORIS I ALTRES INCIDENTS

 

Celtours no es fan responsable de les pèrdues que puguin patir els clients, amb motiu de qualsevol delicte perpetrat durant el viatge o l'estada en destinació. Així mateix, se l'informa que han de posar en coneixement de les autoritats administratives o policials de el lloc dels fets soferts. Tampoc es fan responsables les entitats per les conductes il·lícites o contràries a l'ordenament jurídic, la moral o els costums que poguessin ser perpetrades pels clients.

 

POLÍTICA DE CANCEL·LACIÓ

 

En tot moment l'usuari o consumidor pot desistir dels serveis contractats. El client té dret a la devolució de les quantitats que hagués abonat, excepte la despesa de gestió, tant si es tracta del preu total com de la bestreta dipositat, sempre que es trobi al corrent de pagaments i hagi sol·licitat formalment la cancel·lació dels serveis per escrit al email info@celtours.cat, dins dels terminis previs a les dates establertes com a màximes. En funció de la data de sol·licitud de baixa, i per motius de reserva de places, el client tindrà unes despeses de cancel·lació sobre el total dels serveis contractats, incloent tots els serveis extres o no obligatoris. Aquestes condicions de cancel·lació seran especificades en el contracte de viatge lliurat als clients en el moment de la reserva.

 

Fins a 60 dies abans de la sortida: pèrdua de l´import dels bitllets, resta dels serveis reemborsables.

De 60 a 30 dies abans: pèrdues de l´import dels bitllets i el 50% dels hotels i resta de serveis.

30 dies abans: 100% no reemborsable

 

L´ordre de les excursions pot variar degut a circumstàncies alienes a la organització.